jag har världens bästa vän<3

Åh, herregud! känner verkligen att tiden inte räcker till så mycket till bloggen som ja önskat.. Men just nu sitter jag i min & Ellens lilla våningssäng i ett litet rum på Sunne Trafikskola :) Har pluggat teori hela dagen lång & nu tio i sex så ska jag ut å brumma lite bil :)
 
Var även min födelsedag igår & jag måste ju säga att jag har världens bästa vän vid namn Annie.
Om du läser detta så ska du veta att du är sjukt underbar hjärtat, tar inte ett steg utan dig. Som du säger, på bara några månader har vi blivit bästa vänner & ingenting kan skilja oss åt, inga killar, avundsjuka männiksor, INGET ska få skilja oss! 
Älskar dig Annie Jansson<3
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

jag älskar dig <3

Svar: & jag älskar dig <3
agnes sundén

2012-10-23 @ 17:48:33
URL: http://anniejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide