I'm falling to pieces..

I'm still alive but I'm barely breathing
Just prayin' to a god that i don't believe in
Cos I got time while she got freedom
cos when a heart breaks no it don't break even
i'm falling to pieces...
 
Det är det enda jag kan säga om mitt liv just nu, allt bara fuckar sig och jag känner ingen mening längre. För er som inte vet hände det en ganska allvarlig grej med mig i fredags natt, en sak som jag inte kommer skriva rak ut här i bloggen, utan ni får fråga mig så berättar jag.. Men det hände en sak så jag fick åka i illfart till akuten i Torsby och sedan till Karlstad, och jag har fortfarande inte återhämtat mig och det kommer nog ta några månader till tyvärr. Vill inte skriva för mycket här heller, för då är man bara ute efter ''uppmärksamheten'' men det är jag verkligen inte, de som tycker det kan skita i å läsa min blogg, blir bara så irriterad på vissa personer. 
Blev ett ganska bittert inlägg, men vafan, är inte på humör..
peace out. 
 

Kommentarer
Postat av: annie

<3

Svar: puss <3
agnes sundén

2012-10-25 @ 12:57:29
URL: http://anniejansson.blogg.se
Postat av: Sandra

<3

Svar: <3
agnes sundén

2012-10-25 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide