Första inlägget

Jaha, ska testa detta med Blogg nu ett tag hade jag tänkt! Får se hur det går denna gången haha :) Vill iallafall tacka min fina vän Annie Jansson (anniejansson.blogg.se) som hjälpt mig med designen :)
Bloggade tidigare på Nattstad.se och har även den bloggen kvar, så får se hur jag gör med den! :)
 
Ligger i sängen nu efter att ha tagit en välbehövlig promenad med mig kära syster som åker tillbaka till Stockholm imorgon :( Ska strax ta & sova för imorgon blir det skolan igen efter 4 veckors praktik! :) 
puss
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

<3

Svar: <3
agnes sundén

2012-10-15 @ 00:07:47
URL: http://anniejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide