Annie kikar in.

Idag är det min fina väns 18årsdag och vad passar inte bättre då än att berätta hur underbar hon är?
För det är precis vad du är hjärtat. Du är som min lillasyster, vi tjaffsar ibland men vi kommer så jävla bra överens ändå. Jag vet inte hur jag ska tacka dig för alla gånger du funnits där för mig. På bara några månader så har du blivit en bästa vän för mig, även om jag har svårt att låta folk komma för nära så lyckades du med din underbara personlighet. För det är precis vad du har, en underbar personlighet och jag är så himla glad över att jag får ta del av den. Jag älskar dig. Jag älskar dig otroligt mycket. Jag beundrar din styrka och ditt mod. Du får mig att fatta rätt beslut när det gäller allt och du gör mig så himla glad ska du veta. Jag hoppas att du får världens bästa födelsedag för det är du så värd! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide