Ur balans

Åh, vad jag känner att tiden bara rinner iväg för mig... JAG SKA BÄTTRA MIG, jag lovar.
Kan säga att jag blev skapligt glad över att jag nyss såg att Stiftelsen kommer till karlstad den 22 februari & kan ni gissa vem som ska dit?! jo JAG,  även så om jag är dödssjuk så ska jag dit ;)
 
Nu återstår det bara en ynka liten vecka kvar i skolan innan vi går på vårat sista jullov, känns lite sorgligt faktist :/ men det känns skönt när man tänker på att om ett dryga halvår är det vår tur att gå på balen, supa skallen av oss hela veckan (nejdå riktigt så farligt ska det inte bli) men det är vår tur att stå där på flaket & skrika till alla små skitungar hur många år de har kvar :) underbar känsla! men det är en lång väg kvar, massa plugg & prov... kommer jag överleva detta?! 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide