Shopping

Denna dag har bestått av några få timmar i skolan & väldigt många timmar i Karlstad :) blev lite julklappar men även lite mjuka klappar till mig själv från Gina tricot :* tänkte ja skulle ha den på juldagen och/eller nyår! (är inte så kräsen av mig, kan ha samma outfit två gånger;)) men ska ta och ställa ifrån mig datorn innan jag somnar med den iknät! blir nog även en liten tur till Karlstad imorgon också, för att titta på ett kylskåp :) 
      
Min outfit för juldagen! (ja jag vet att kvaliten på bilderna S U G E R, men ni kanske får se en bild med de på istället :) och ja, byxor och skor fattas om ni trodde ja skulle gå utan ;))
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide