du är den vackraste utav dom alla

Du är den vackraste jag mött, 
Inte tuff och kall och hård som andra, 
Du har väckt upp det jag trott var dött, 
Och när jag har dig när du tar mej, 
Min hungrande kropp får frid bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.

 
Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är med dig, du är det bästa jag har, den bästa man kan tänka sig. 
Jag kan alltid va mig själv med dig, du gör mig glad, får mig att må bra, får mig att skratta när jag helst skule vilja sätta mig & bara gråta. Du är den som alltid ställer upp på mig, som aldrig ger upp, du är min bästa vän & min alldeles egna pojkvän. 3 December, vårat datum. (okej nu låter det som om vi vart tsm i tre dagar, men vi har varit tillsammans i ett & ett halvt år innan). Vill aldrig leva utan dig, det ska va du & jag, det har vi båda insett nu. 
Love you, always and forever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide